maandag 19 mei 2008

You tube



You tube heeft wel vaak leuke lachwekkende filmpjes, dat is wat ik ervan wist...
Vaak kreeg ik ze via email doorgestuurd. Bijvoorbeeld die met het waterbed, heel grappig...
Van onze dirigent kregen we het advies om ook eens op you tube te kijken. Om heel andere redenen, nl. een nummer beter onder de knie te krijgen.
Catate Domino van Hassler. Nu blijken er wel 30 verschillende filmpjes te bestaan onder catate domino. Ik wil er graag een met jullie delen.

Voor de bieb is dit leuk, grappig om reclame te maken. En ik ben het met de anderen eens, dan moet het wel een beetje goed eruit zien. Hoewel, juist het gestuntel schijnt het goed te doen....

1 opmerking:

TienD zei

Leuk voorbeeld. Als je de cd in de bibliotheek hebt, of de bladmuziek, of informatie over de componist, dan zet je alles bij elkaar op de bibliotheekwebsite, is dat wat? Ja, dat gestuntel, daar lees ik ook bij anderen over. Ik erger me eraan, maar dat is niet bij iedereen zo.