zondag 25 mei 2008

Web 2.0


Tja dit ben ik dan, als stripfiguur, haha. Op stripbits heb ik een account aangemaakt, ik kon het niet laten. Ik was veel te nieusgierig hoe dat eruit zou zien...
Tja het barst van de mogelijkheden op web 2.0, je kunt er uuuuuren zoet mee zijn. Het is dan ook echt zaak om gericht te zoeken, bijvoorbeeld op onderwerp, anders zie je door de bomen het bos niet meer en ben je echt heel wat avondjes kwijt achter je computer. Er zitten genoeg leuke toepassingen voor de bibliotheek tussen. Het is echter steeds de vraag hoeveel tijd wil/mag je eraan besteden. Hierover zullen wij het in Nijverdal nog hebben. Als je er iets opzet als een blog o.i.d. dan moet het natuurlijk wel actueel blijven. Ik ben erg benieuwd wat de anderen ervan vinden en hoe zij hun website gaan vernieuwen.

3 opmerkingen:

Jobroe zei

Goeie vragen!!
En we zijn het verder ook helemaal eens.

TienD zei

Ik denk dat jullie samen moeten kijken welke web 2.0toepassingen bruikbaar zijn, maar ook nadenken waarom of waarvoor je dat wilt.

nieuwtje zei

Ik vind jouw stripfiguur heel bijzonder. Ik zie er wel wat in ha.ha.