zondag 18 mei 2008

Space van Jane


Het duurde even, maar dan toch... MSN even bekeken. Natuurlijk wordt er in de bieb ontzettend veel ge-smn-ed maar niet door de medewerkers maar door de jeugd die bij ons een uurtje per dag met de kaart gratis mag internetten...
Ik ken het chatten van hyves en dan is het voor een keertje wel leuk maar ook wel vermoeiend, je typt je het apezuur en als je op enter drukt is de ander soms alweer met hele andere gedachten bezig...
Ik las in de weblog van Tineke dat zij het gebruikte voor het oplossen van een al@din vraag. Zoals zij het beschreef is het wel handig. Je moet echter wel direct een antwoord weten, anders is het nog niet handig. Voor vraagverduidelijking is het wel handig omdat je als je direct contact hebt sneller tot de kern kunt komen. Via de gewone mail duurt dat langer.

Ik heb bij msn een space aangemaakt en ben daar een weblog begonnen en heb een foto-album toegevoegd.
Op deze weblog zie je rechtsboven de rss-feed van de Space van Jane. Klik even door en je gaat van Tarzan naar Jane...

3 opmerkingen:

nieuwtje zei

Ik ben het helemaal met jouw eens wat betreft het chatten op aladin.
Dit is alleen gemakkelijk als je het antwoord snel bij de hand hebt.
Wat betreft de foto's op Jane deze zijn prachtig. Vooral met dit mooie weer is het leuk om naar deze winterse taferelen te kijken. Wat kan de natuur toch mooi zijn.

TienD zei

@Nieuwtje: oefening baart kunst (veel doen dus).

TienD zei

Het lukte me niet om The Space van Jane te bekijken, misschien op een ander moment wel.
Ik ben inderdaad bang dat gewone mail voor de klant (ik moet het nu hebben) te lang duurt, dus wat mij betreft meer inzet voor de chat.