vrijdag 21 maart 2008

RSS en de rest...

Ook opdracht 4 is gelukt. Ik heb een RSS-account aangemaakt en feeds toegevoegd.
Het was eigenlijk niet zo moeilijk. De stappen volgen elkaar logisch op. RSS lijkt me heel erg handig. Je krijgt meteen de laatste nieuwtjes door! Het scheelt veel surfen. Dus veel tijd. Ik zie hier ook wel mogelijkheden voor de bibliotheek. Als zij ook RSS op hun site mogelijk zouden maken, kunnen leden ook de laatste nieuwtjes van de bibliotheek heel makkelijk krijgen. Dit kunnen nieuw binnengekomen boeken zijn, maar ook lezingen, exposities e.d.

Op netvibes
Ook heb ik een account aangemaakt bij technorati. Mijn blog heb ik hier aangemeld en weer een mooie foto gedownload.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie dat opdracht 4 gelukt is.
Ik had ook niet anders verwacht.
Flauw he.....

Anoniem zei

Nee nu echt ik vind het harstikke goed, dat je al zover bent.
Jouw site ziet er ook heel leuk uit

ZINiN zei

He anoniem, wie ben je??? Maak je ff bekend....

TienD zei

Het ziet er professioneel uit, ik zie dat je Wigetbox ook al ontdekt hebt.

ZINiN zei

Ja widgetbox is echt leuk!! Veel verschillende items om je site op te leuken. Ik had trouwens nog nooit van deze site gehoord, voordat ik aan deze cursus begon, ook niet van RSS, maar door veel te proberen en te klikken kom je heel veel te weten en lukt er ook heel veel.