donderdag 20 maart 2008

Inrichten blog

Voor het inrichten van het blog heb ik veel uitgeprobeerd: Verschillende kleuren, lettertypen, soorten lay-out. Voorlopig ben ik tevreden met hoe het er nu uitziet, maar het zal vast nog wel een keer weer veranderen. Moeilijk vond ik dit niet. Ik heb zelf een webwinkeltje (kinderkleding) en dan werk je ook met een "achterkant" die veel lijkt op hoe je een blog inricht.

Ook de achterkant van onze bibliotheeksite ZINiN.com werkt soortgelijk. Dat geldt eigenlijk ook voor het plaatsen van foto's en hyperlinks. De volgende opdrachten zullen wel een echte uitdaging zijn, want daar heb ik geen ervaring mee. Ik ben dan ook razend benieuwd hoe dat zal gaan en ook wat het allemaal precies inhoudt.


Benieuwd naar mijn site? klik snel even op het oog-appel plaatje:

2 opmerkingen:

TienD zei

Ik denk dat je plezier zult hebben van je voorkennis bij het maken van je website. Leuke naam.
Heb je gezien dat ding 4 en 5 ook klaar staan op de site van de 23dingen? Ik weet niet of je al zover bent, maar dat zijn de dingen voor de komende week.

ZINiN zei

Jaa, ik heb het gezien. Eerst wilde ik nog even meer stoeien met mijn profiel. Ik kreeg in de gaten dat er nog meer te ontdekken viel. Het wordt steeds leuker!