woensdag 26 maart 2008

Flickr

Yes, de post is goed aangekomen in mijn blog. Ik heb allereerst een Yahoo-account aangemaakt en vervolgens aangemeld bij Flickr. Helaas was mijn blogaccount-naam niet beschikbaar, dus maar iets erbij verzonnen. Niet zo handig. Een naam is gewoon makkelijker te onthouden. Het account aanmaken ging overigens zonder problemen. Daarna heb ik een mooie foto opgezocht en aangeklikt. Dan krijg je linksboven in beeld drie pictogrammen. Op een ervan is de mogelijkheid om te posten naar je blog. Je moet dan eerst even aangeven welk soort blog je hebt. Daarna leid Flickr je eigenlijk door het te doorlopen proces. Je moet google toestemming vragen post van Flickr te ontvangen. Dit heb ik gedaan, vervolgens kies je een vorm die je post krijgt en dan kun je de foto met bericht rechtstreeks op je blog zetten.
Ik ga nog even verder kijken op Flickr en zien hoe het werkt met foto's uploaden en een groep maken.

Geen opmerkingen: