maandag 24 maart 2008

Clock

Wauwwww!!! Het is gelukt. Ik zag bij een andere blogger een leuke klok. Ik dacht dat wil ik ook!! Een mooie romantische, past zo goed bij Tarzan en Jane. Na op de klok te hebben geklikt bij die andere blogger kwam ik op een site met verschillende klokken. Deze heb ik eruit gepikt en toen moest ik een paar keer klikken om te proberen hoe ik hem nou op mijn blog kreeg. Widget toevoegen aan blog gekozen en yes, nu staat ie daar mooi te pronken! Gaaf. Zo moet je af en toe toch even de kunst afkijken en even flink klikken om dingetjes te proberen...

En heb je die filmpjes van Youtube gezien??? Maakt het blog een beetje levendiger. Zo heb je nog eens wat te kijken...

7 opmerkingen:

hemajari zei

Hallo Tarzan,
De klok ziet er prachtig uit en loop ook nog op tijd. Leuke Youtube filmpjes.
Ik heb geprobeerd feeds van mijn collega's toe te voegen maar dat is mij helaas niet gelukt.
Weet jij hoe dat moet?

Groetjes,
Hemajari

ZINiN zei

Om feeds van collega-bloggers toe te voegen klik je even op volledige profiel weergeven en dan zie je rechtsboven het RSS-icoontje. Hier klik je op en je kopieert het url dat op dat moment in de balk staat. Dan ga je naar je netvibes en voeg je de feed toe.
Zo heb ik het gedaan. Leuk om te zien hoever iedereen is...
SUCCES!!

hemajari zei

Hallo Tarzan,
Hier een domme Jane,
Als ik jullie volledige profiel aanklik zie ik nergens een RSS icoontje om op te klikken. Waar vind ik die??

groetjes,
Een droevige Hemajari

ZINiN zei

Hulp is altijd dichtbij, precies boven het woordje help bij mijn volledig profiel zit het oranje icoontje. (tussen het huisje en de printer) Tenminste op mijn computer....
Just take another look!
Soms zie je ook door de bomen het bos niet meer.

ZINiN zei

Net vanmiddag gezien dat niet iedereen dezelfde werkbalk heeft op de computer. In de bieb zie je nl. niet dezelfde icoontjes als bij mij thuis. Nieuwtje had thuis ook geen icoontjes.... Dus uitgeviegelierd dat je ook gewoon de URL kunt kopieren en deze toevoegen bij feeds. Hij geeft dan 4 mogelijkheden waaruit je kan kiezen. De eerste kan je aanklikken en toevoegen en dan krijg hetzelfde resultaat...
Misschien werkt het ook zo bij jou Hemajari? SUcces

TienD zei

Gaat dit over het toevoegen van een blog aan je feed? Ik het het gedaan via 'Abonneren op berichten'. Dit zie je bij Blogger linksonderaan op de site staan. Met de rechtermuisknop doe je 'snelkoppeling kopieeren'. Daarna ga je naar Netvibes, linksboven zie je 'inhoud toevoegen', en je kiest voor rss-feeds. Plakken en de stappen volgen die op het scherm staan.

ZINiN zei

Zo zijn er toch veel verschillende mogelijkheden om feeds toe te voegen. Handig om met elkaar deze informatie uit te wisselen...