dinsdag 15 april 2008

3 opmerkingen:

Jobroe zei

Een mooie mogelijkheid maar ik kies ervoor om site te selecteren en eventueel bij mezelf toe te voegen. Als ik "you add to my network" kies, krijg ik te veel sites waar ik niets mee heb.
Maar bedankt voor het aanbod.

ZINiN zei

Volgens mij gaat het net andersom. Ik bied hier aan: "add me to your network", je kan dan zelf kiezen of je dat wilt, of niet natuurlijk. Als jij jouw tags toevoegt met "add to my network", dan kan ik jouw tags toevoegen aan mijn netwerk.
Je blijft dus altijd de baas over je eigen site met tags...
Tenminste zo interpreteer ik het.... Misschien zijn er meer mensen met ervaringen of ideeen??

TienD zei

Tarzan: klopt wat je zegt, je ben de baas over je eigen favorieten. Het mooie aan Delicious is dat je via je netwerk heel gemakkelijk kunt switchen en delen. Zelf vind ik ook handig om te zien hoe vaak bepaalde favorieten zijn gedeeld, dat zegt meestal wel iets over het belang.